sobota, 27 lipca 2013

Prolog

Czas przemija nawet wtedy, kiedy wydaje się to niemożliwe.
Nawet wtedy, kiedy rytmiczne drganie wskazówki sekundowej
zegara wywołuje pulsujący ból.
Czas przemija nierówno- raz rwie przed siebie,
to znów niemiłosiernie się dłuży - a mimo to przemija...ale mnie to nie dotyczy...Dla mnie czas dawno stanął w miejscu.
Moje ciało,uroda,z czasu się śmieje, jedynie doświadczenia przychodzą wraz z każdym nowym dniem. I myśli, jest ich coraz więcej...
Dziesiątki lat doświadczeń,wyszlifowały jak diament moją doskonałość.
I nic nie jest przeszkodą...
Co przyniesie kolejny dzień, rok, kolejne dziesięć, sto lat?

Czasem chciałabym jak ludzie umrzeć,ale najpierw pokochać...całym sercem...


                                                          
                                                            *****************

                              Witam i zapraszam do lektury :D
                                     Najlepiej o zmierzchu...



5 komentarzy:

  1. No hej :)
    Zaprosiłaś no to wpadłam i przeczytałam. Początek prologu to jeden z moich ulubionych cytatów ze Zmierzchu <3
    Hmm, z moich domysłów to Bella jest wampirem, ale jeszcze nie zna Edwarda, tak? No dobra... To moje domysły, poczekamy zobaczymy.
    Czekam na Rozdział 1 .

    Pozdrawiam,
    Wampirek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    nie jestem znawcą "Belli" ale
    bardzo mi się podoba to co napisałaś.
    Powodzenia w pisaniu i wytrwałości.

    Ikis

    ps. ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog jest fajny:D Podoba mi się baaaaardzo! :)) Czekam na rozdział pierwszy:D :))Pozdrawiam gorąco :**Niech wena będzie z TOBĄ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprosiłaś mnie dawno, ale dopiero teraz dorwałam się do komputera i Internetu, alleluja!
    Pierwsze opowiadanie? Nie wygląda, powiem tak. POdoba mi się prolog, nawet bardzo. Masz fajny styl pisania, ciekawe porównania, to co ja uwielbiam. Zaczęłaś trachę tajemniczo, to dobrze, bo w prologu nie wszystko powinno być wyłożone na pierwszy plan. Podoba mi się też to, że w prologu nie zaczełaś od "Mam na imię Bella, ma tyle i tyle lat i jestem wampirem." Póki co twoja wersja mi się b. podoba. Lecę czytać dalej.

    Całuję, Belle :*

    OdpowiedzUsuń